tredje gången

Okej, ett sista försök till ett helt vanligt inlägg nu.

Petra Marklund, jag lyssnar själv för första gången nu, prövar mig fram...
Petra Marklund - Kom tillbaks

Snön yrde utanför fönstret i morse. Jag tog en kort promenad, 2 minuter
tar det till Erika. Hämtade cykeln som hade frusit fast igår kväll.
Igår såg vi Ranelid och jag har nu vänt om. Jag gillar honom jättemycket.
Sen myste vi med fler hos EP. Pepparkakor, glögg och mycket mer.

Pappa ringde idag och sjöng "Det susar genom...". När jag bodde hemma
brukade han och mamma komma in och sjunga 1,2,3 och 4:e advent,
en bricka med ljus.

Bra start på adventdagen.

Sen resten av förmiddagen kan vi hoppa över, vad hände egentligen?
Jag satt typ vid datorn, urk. Eftermiddag med julbak på korridoren.
Idag flyttade Magnus, snyyyft.

Senare en helt underbar promenad, svårt att beskriva frihetskänslan.
Kort och kall men goo. Sen korridorsfika. Solsidan. Mitt rum. PB har kommit
och gått lite. Han körde sin redovisning för mig, någon sammanfattning av en
artikel, jag hade lite svårt att hålla mig för skratt. Jag förstod ingenting av
läkarspråket.

Nu ska jag nog låsa dörren och lägga mig och läsa.
Utvandrarserien alltså, den är bra. Rekommenderar.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: