tid tid tid tid tid tid tid

Prioriteringar.
Sekunder, de tickar iväg.
Mål. Miss. Fullt. Halvt.

Jag har lyssnar klart på Zlatanboken och känner mig helt Zlatanifierad.
Det är synd att han så många gånger landar i att vara ett offer till och
med när han gjort fel. Det är nog inte hans mening.Hur som helst så är
han såå cool. Jag önskar jag hade kunnat se matchen ikväll, PSG - Lyon,
bara för att se killen.

Ikväll ska jag på bio.
Först behöver jag plugga. Snart är det jul.

Jag satt nu och kollade lite i itunes, använder aldrig det programmet.
Hur som helst hittade jag lite gamla inspelningar och jag kände faktiskt
lite sug efter mer musik i mitt liv. På kammaren. Plink och nynn.

 





Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: