livslevande

12.55
En vecka. Vad mycket och lite som kan hända. I mig. Utanför mig.
Jag ska blogga om det. När jag kommer hem från grupparbetet
som sätter igång om 6 minuter. Då ska jag sätta på den här låten
som jag nytt hittat: She and him - Baby, it's cold outside

22.44
Oj, jag som skulle blogga. Ja det får bli en kort sammanfattning.
Känslorna brusade upp i början av veckan. Jag är så fruktansvärt
trött på att behöva ompröva mitt stora livsval så ofta som jag gör...
Har jag valt rätt utbildning. Jag orkade inte med velet. Efter
förmiddagsföreläsningen hade jag ett missat samtal så jag ringde
upp. Kära syster! Själv var jag på cykel genom Lund och det
rann lite längs kinderna. Det gjorde inget. Vem hade tid att se?
Om någon ändå hade tid att se, så såg det ut som kylan och
vinden gjorde sitt. Innanför dörren väntade sängen att slänga
sig på, den tog emot. En syster och en säng. Tur att dom finns.

En annan dag var det lite arga-dagen. Go simtur med Pilen och
så lite allmänt klagande i köket som kändes gött.  PB fick stå ut
med oss. Nästa dag var vi gladare, väldigt uppåt faktiskt.

Sen har det fortsatt så. Upp upp upp. Och mycket nynnande idag.
Fredag. Jag var peppad på att skoldagen skulle vara över hem
och adventsstäda, som jag inte hann förra veckan, då åkte ju
adventssljusstaken upp ändå, lite fusk.

Godnatt!!

 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: