det ska du inte ge dig på

Måndag 17 december. Snart jul. Jag har ont i magen av allt
godis jag ätit på jobbjulfesten. Men den var väldigt trevlig.
Restaurangen på konsthallen i Malmö, livebakgrundsmusik
som var väldigt fin.
En minut innan jag skulle åka hemifrån hade ett mail kommit.
Jag fick mitt förstaval på utbytesstudier, USA. Två ord med
stora bokstäver: SPÄNNANDE, LÄSKIGT.

Jag kan inte skriva mer nu, för jag kan inte formulera mig ikväll.
Men roligt är att Johannes finns och att han alltid peppar mig
på musik. Han har lagt upp lite låtar på spotify nu...
Stämningsorkestern - Var ska jag fira jul?

Men jag ska som sagt inte skriva mer ikväll. En annan dag.
Nu ska jag kolla på dagens julkalendernavsnitt.

puss och haj.
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: