äh

äh, att den varit tyst i princip hela dagen, men äh.
det kanske är lika bra, men bara kanske.

Föresten, go låt: Lorentz & Sakarias - Garbo, Astrid & Taube.
Jag kan se framför mig: höstmorgon med de långa löpartightsen, lite dimmigt ute.

Jag körde bilen från Kalmar till Lund, jag som borde somnat i bilen.
Det kanske slår till imorgon istället. Glad och nynnig hela vägen,
trots att jag lämnar så mycket bra.
Det var kul att möta LG och Pontus och mycket otippat men Magnus dök upp,
kul kul. Så då kom jag inte ner till tvättstugan förrän 00.10, bokade en tid till
imorgon. Ja ja ja ja.
 
Bild bakom ratten.

Det var fint att träffa mormor och morfar idag med. Morfar var så glad.
Imorgon ska jag packa Norgeryggsäcken.

Dagens nya ord: nynnig.
Söta drömmar!!!!!!!!!


 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: