på golvet

Nybadad i en liten sjö i skogen, så sitter jag på golvet med händerna ihopknäppta
under böjda knäveck. Alldeles bredvid pianot.

Det gick ett rus genom mig, tänk att jag känner henne och får sitta här på golvet och
höra henne spela och sjunga så vackert. Vilken lycka.

Imorgon kommer bli en lång dag. Jobb 7-16. Buss till Kalmar 16.10, hoppas jag hinner.
Sen sommarkursredovisningar till 20. Sen hämtar morfar mig, jag lär somna gott.

I övermorgon, ja då kommer två saker jag inte hunnit tänka på mycket alls:
Bussresa 24 h mot Österrike + min födelsedag.

Hur som helst, jag kommer alltså tillbaka 11 augusti, det hade ju kunnat vara roligt
att fixa lite tidsinställda inlägg men det har jag inte gjort, så jag skriver som jag brukar....
... passa på att läs lite gamla inlägg.

Hoppas du får en go vecka!
kram Annika

Billåt till Emma i Bockara idag: Laleh - Some die young.
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: