Nej nu

Nej nu får jag göra mig redo. Gött om du som läser kände mig för då förstår
du hur det hade låtit när jag säger "nej nu".
Nej nu. Mer känsla om det är sagt.
 
Hur som helst, vad sägs om dagens frukost?
Två rader marabouchoklad haha. Det var fint när jag kom till korridorsrummet
igårkväll, somliga har lånat mitt rum så på skrivbordet låg en rad presenter
och fina tackkort. Där i bland chokladen.

Nyss kom jag på mig själv med nedbrytande facebooksurning, kollade på bilder
och kommentarer på bilder jag inte har alls med att göra, borde inte, men det här
med "borde" alltså, jag vet inte. Hur som helst dålig mark att klampa in på.
Avundsjuka, rädsla. Bäst att låta det vara.

Oj, det verkar som att ämnena spretar i inlägget endel. Det snurrar i huvudet nu
när en värld lämnats bakom, en värld är här och en värld som väntar.


Sommarminne


Jag tror jag ska göra ett sommarinlägg när jag kommer tillbaka från Norge.
För det luktar bästa sommaren på länge länge. Då är det roligt att tänka
tillbaka på alla fina upplevelser.

Packelipack. Jag är i Norge en vecka nu, finns på mobilen, men kanske lite
begränsat.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: