ännu en ledig dag

Då har jag spenderat ännu en ledig dag i Lund, här är lite av dagen:

På morgonen hamnade jag i världens regnskur, härligt!! Bra pepp-musik
i öronen, t.ex. Leona Lewis / Avicii - Collide. Till den blir jag en av de där
hurtbullarna som pappa brukar tycka ser överdrivna ut när de powerwalkar.

PB har levt upp till förväntningarna på att komma och knacka på och
hänga på rummet, flera gånger om, sen gick vi också ut och övade lite
på volleybollservar med bollen som jag fick på lottning på Österrikeresan.

Idag har fler återvänt till korridoren, skönt med mer liv i köket!

Jag har äntligen kommit iväg och handlat mat, sen har jag även tillverkat
Tofu, ska snart gå till köket och ställa den i kylen, sen kommer jag sova
gott för jag har joggat ikväll.

Norden-pusslet är färdigpusslat. Om jag känner mig själv kommer jag inte
pussla något när terminen väl börjat, men vem vet, det vore verkligen ett
tecken på att jag tänker annorlunda efter min reflektionssommar om jag
tar mig tid till att göra det. Imorgon kanske jag börjar på ett hästpussel
som funnits i rummet sen jag flyttade hit. Jag gillar allt med hästar på.

Godnatt och sov sött där ute!
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: