A negativ


Jag och Magnus cyklade hemifrån halv 9. Idag gav jag blod för första gången i
mitt liv. Fick reda på att jag är A - och det är tydligen bara 6 % som är det i Sverige.

Kan verkligen rekommendera alla som kan (en hel del frågor som måste besvaras)
att bli blodgivare! Det var trevligt på Lundatappen. Att ge blod räddar liv, mer än så
behövs nog egentligen inte sägas.

Efter att vi var klara med blodgivningen fick vi lite fika. Resten av dagen spenderades
med Erika. Vi shoppade och sen fikade vi i stadsparken på en filt. På kvällen kom PB till
Lund, bra det, för det har känts tomt när han inte kommit och knackat på på rummet
de senaste dagarna.
Rolig avslutning på dagen med DK, det var ju premiär igår, men idag var en annan slags
premiär. Jag och Mattias satt på mitt rum, sen kom också Flodan och hans kompis Donald.
Men det nya inslaget var att Daniel, som tyvärr flyttat, var med via skype, bredvid honom
satt också Magnus som hade åkt för att hälsa på honom typ 10 mil bort.
 

Kolla också in det påbörjade Norden-pusslet. Gutt!

Godnatt!
 
 

Kommentarer
kristina

OCH du har gröna ögon, vilket endast ca 1-2% av hela jordens befolkning har. SAMT brakydaktyli, vilket måste vara typ 0,0001 av jordens befolkning.

Svar: Ja, jag är rätt speciell, du med!! Frågan är vad du har för blodgrupp? Ger du blod?
Annika

2012-08-31, 08:14:23

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: