tycka om stövlar

Ibland konstaterar mamma att jag är rätt glad åt prylar (jag tror inte hon
använder just det uttrycket, det låter lite väl bonnigt kanske "glad åt"),
jag får väl erkänna att det bor en liten materialist i mig, även om jag stretar emot....

Jag älskar stövlar
En sak jag har upptäckt att jag gillar, och som man "får på köpet" när man
är på landet, är stövlar. Jag tror det lyser i ögonen på mig när jag får ta på
mig ett par stövlar. Jag vet inte varför, men det känns helt rätt att sticka
fötterna i de långa gummiskorna och traska ut på grusvägarna.

Marit Larsen - What if (det är inte discomusik den här gången, ifall du undrar)


Gissa om jag har stövlar på mig.
Fotograf. kaka.
2012-04-09.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: