så blev det

Så blev det helg.

Imorgonkväll kommer mamma till Malmö för hon och Kaka ska till Jordanien.
Hon fyller år om ett par dagar så det blir en liten trerättets överraskningsmiddag.
På dagen har jag och kaka tänkt dra till kallbadhuset, Ribban, härliga tider.

Idag har jag pluggat, så skön känsla. Sen personalmöte och så har jag sprungit
9,5 km med Helena. Vi hade gps-klocka sist så nu vet vi.

Ska nu iväg till Daniella, lugnt häng, laga mat, förhoppningsvis kolla på mitt
favoritprogram just nu, Let's Dance (inget skämt).

Hoppas du får en bra fredagskväll!

Cee Lo Green - Anyway

Taget ur livet:
- Kommer du kunna älska igen?
Med blicken på den flimmrande tv:n, ordet besatt kändes rätt...
- tja, jag tror jag är lite besatt av...
- Nej, alltså jag menar nu när Kalmar FF förlorade....

Vissa människor läser man inte lika bra. Men det gör ingenting. 
Det gör faktiskt ingenting. Jag bjuder på den.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: