rosa rosett



Jag har hittat en ny rosett bland mina gömmor.

Ikväll har jag varit hos Stina, dit kom också Malin, Lelle och Linda + bäbis.
Myyysigt.

Hur som helst, jag tänkte skriva ett par rader om något annat.
Råd jag givit som jag själv har svårt att följa. Om att välja väg. Gå vidare.
Inte klamra sig fast. Jag har insett dessa dagar att jag inte lever som jag lär.
Problemet kanske egentligen är att jag inte borde "lär", men nu när det ändå
är så, jag har alltså upptäckt att jag själv gör tvärt emot, och att det är svårt
att låta blir. Kolla här:

Runt en mörkt möblemang. Därifrån flyger tankarna några mil. Kanske till en
ljus soffmöbel, bland ett par lintottar, fniss. Inte okej, men det bara blir ändå.

Sovdags.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: