rätt ofta

så planerar jag och vet redan vad jag ska skriva, kanske även lite så nu, men jag
tänkte också att jag sätter på 3 låtar på spotify och ser var jag hamnar, tänkte
också leta upp någon bild att lägga upp. Här är de tre låtarna, så om du vill hänga
med (siffrorna 1-3 - vad jag hör när jag skriver)
Thomas Andersson Wij - Jag hör dig dåligt
Flo Rida - Wild ones
Gotye, Kimbra - SOMEBODY THAT I USED TO KNOW


(1) Helgen blev bra som jag trodde med tanke på planerna. Jag doppade mig 4 gånger
i havet, fyra grader, det blir alltid lite tävling mot mig själv, fast bara första doppet, man
tror inte att det ska gå, men så gör det det. Det gäller att sitta tillräckligt länge i bastun.
(2) Jag tycker så mycket om att umgås med Johanna. Synd det inte händer oftare, och
tänk snart är hon klar med sin utbildning, ångest.

Bullbaket i söndags blev väldigt lyckat, men jag glömde ta med mig kameran. Bullarna
var stora och såg ut som cafébullar, vilket jag menar är positivt. Helgen flög och i
söndagsnatten somnade jag med ett leende på läpparna, runt 01.00.
Min senaste vana trogen vaknade jag tidigt med uppspärrade ögon ca halv 6, men jag
tvingade (3) mig själv att ligga kvar, halv 6 hade ju bara varit för tidigt för att gå upp.

Shit det känns som att jag pratar om en annan morgon, men det är verkligen i morse.
Inledde morgonen med en promenad genom stadsparken, när jag kom hem drog jag
på mig pjamasbyxorna, frukost: gröt och ägg, det är standard just nu. Erika och
Karolina kom och pluggade lite i sällis. Dagens föreläsning: 16-18, knas.
Jag hann simma innan också, härligt.

Jag har bokat biljett både till Oskarhamn och tillbaka till Lund. Jag får en såå skön känsla
av att redan ha fixat det. Att vi slutar 16 på tordag har jag nog egentligen redan klagat
färdigt på, men så är det. Åker direkt efter. Och tillbaka till Lund blir det först på måndagkväll.

Nu ska jag bara leta upp en bild, ingen aning om vad jag letar efter.



Förra veckans favoritord: ekologisk - jag blir helt lycklig av att se ordet på förpackningar.
(även denna veckan)
Jag kan skriva mer om det senare, eller en annan dag.
Vi hörs och sånt!!




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: