lintottstema

fortsättning på gårdagens rader om lintottarna. men nu bara om en av dom.
the one and only.

Rihanna - you are da one
Lite marchaktigt med Rihanna får bli inläggets singnaturmelodi, när jag
som slav under mina känslor rättar mig i ledet och marscherar rakt ut....

Två - de ska komplettera varandra kanske. Varför är det så lätt att tänka så långt?
När det behövs flinka fingrar på pianotangenterna då ser jag det framför mig. Lintotten.
Så harmoniskt det verkar.

Nu till något helt annat. Let's Dance, jag såg det inte i fredags, men nu står det på.
Alltså shit vad jag gillar det programmet. Det är så vackert med dans. Så sjukt vackert.

Happ, idag snöar det inte, idag lyser solen, så innan mormor och morfar kommer
ska jag nog ta och besöka skogen.

Ha en fin söndag.
Kram Annika.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: