då känner man

att man lever...
en skön dag:

Inleddes med arbetsintervju, jag gillar arbetsintervjuer, lite pirrigt dock för jag
känner att jag verkligen,verkligen vill ha detta jobbet!!!!!

Sen plugg på juridicum, det var rätt länge sen jag satt där. Jag lyckades läsa hela
kapitel 8 om skatt i inkomstslaget näringsverksamhet. härligt.

På lunchen ringde jag Stina. Vi har upptäckt att båda kan åka till USA i början av juni,
Det är inte helt bestämt ännu, men kanske blir det New York till sommaren alltså! Wow!!

Sedan iväg till blodatappen, kollade om jag kunde bli blodgivare. Det var Magnus som i
morse ringde och bokade tid till sig själv, han har varit blodgivare i flera år, han passade
på att boka in en tid till mig med. Det var verkligen mysig stämning där. Tyvärr finns det
en massa saker som talar emot mig som blodgivare, en sak var låg vilopuls, 42. Galet.
Vi får la se om jag får bli blodgivare, kommer ta ett par veckor.

När jag var påväg hem från tappen lyste solen, underbart. Skickade iväg ett
sms till Erika, hon var på att ta en promenad.

Nu står jag upp framför skrivbordet, har varit i köket och druckit två glas vatten, inte tagit
av mig jackan ännu, men satt igång P4 på nätet där man sänder Kalmar FF:s match.. nu ska
jag duscha.

Tjatjao!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: