borde skratta

åt mig själv, men att ta saker på lite för stort allvar är nog min grej, typ.

iallafall, ordet "borde" innefattar ju att man inte gör det, så vad jag gör istället
är att jag skriver om mitt lilla moment på resan till Lund igår kväll/natt.

Mobilanteckning
"Jag hatar att Laleh sjunger some die young 21.05 på en ersättningsbuss och
att jag sekunderna innan tänkt vem jag hade kunnat ringa och fråga hur det
gått för Kalmar FF i dagens match om det bara varit annorlunda.
Bara sekunderna innan dom sekunderna tänkte jag snälla tankar, skit."

Sen rullade bussen iväg, jag gillar ju låten, tyckte mer det var surt att den fick
mig i att hamna i en viss stämning, sen skrev jag två sms utan en tanke på att
skicka något utav dom, de hamnade i utkast och ligger kvar där nu med.

Nu ska jag värma rispåsen, sen lägga mig.
Godnatt!!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: