vad jag hade tänkt

Otroligt nu finns det internet i Möckhult där jag är nu, men jag kan inte ladda
upp några bilder från idag, det får bli imorgon kanske. Jag hade hur som helst
tänkt tidigare att jag kunde skriva om t.ex. hur irriterad jag blev på mig själv för
att jag inte var bättre på att byta tonart på en låt med bara 4 ackord, irriterad
för att jag inte är snabbare och att det inte bara flöt på.

Istället så har jag ett budskap, vilket jag väldigt sällan har, jag tror inte det går att tala
om för andra människor och instruera dom, säga vad man ska tycka och tänka, men nu
när du ändå tagit dig hit så har jag nog en sak jag ändå vill säga...
... SNÄLLA! Förstå att du är vacker!!

Jag är uppfylld av tanken just nu, helst vill jag att allt ska genomsyra och utstråla detta
i mitt liv, människor är så vackra. Jag märker hur platt det blir på internet nu, svårt att
förklara, men vem som än läser...det är sant. Hade kunnat säga det i verkligheten.

Särskilt fina är så kallade avvikelser från det normala. intressanta, söta, roliga. Men om
du skulle råka vara alldeles normal, oroade dig inte, för det vore verkligen att avvika från
det normala, alltså vore det också intressant, sött, roligt, vackert. Krokar, böjar, upp, rakt...

ps. hade tänkt lägga till en låt men jag skrev faktiskt inlägget till datorsus och diskljud i
bakgrunden. ds.


Kommentarer
Bea

DU är vacker!

2011-09-11, 11:49:14
Anonym

DU är också vacker!!

2011-09-12, 00:16:52

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: