jag med

Långsökt blogginläggslåt, Jan Malmsjö - You make me feel so young. Förklaringen
kommer här: Jag skulle kolla om det hände något särskilt 2:a eller 3:e helgen i
November för någon av dom helgerna ska Emma komma och jag har lovat att
smsa ikväll när det blir.. en grej jag hittade (som jag inte tror hon vill gå på, men
som jag tänker kolla med Erika kanske om hon vill) var Legally Blond - the Musical.
Den handlar ju faktiskt om juridik haha, hur som helst hur kopplas detta till
Herr Malmsjö, jo, han har en roll, kände bara igen namnet så jag googlade det
och då kom en del youtube-klipp upp, ett var när han sjöng O Store Gud på
Bingolotto för länge sen, oj oj, tänkte jag, måste lägga upp den filmen till
dagens inlägg, men så hände något med en viss lång ton, njaa... så jag kollade
istället lite på spotify helt enkelt.

Nu till text som kan läsas till dagens blogginläggslåt istället, sen ska jag väl ta
och bestämma mig för en helg när Emma kommer, jag tror vi får ta det som det
kommer, jag hittade ingen särsild happening hehe...

16.05 stod jag vid en busshållplats och tänkte: Jag vill också cykla med en tårtkartong
från coop på pakethållaren och vara till någon med den.

Det blir lätt lite för mycket sånt för mig, inte tårta alltså, utan "jag vill också",
det är gött att drömma, men shit, det finns verkligen vissa saker jag skulle vilja var
annorlunda, att berätta mer nu vore att lämna ut för mycket av mig själv faktiskt.

Hur som helst, bussen kom och tog mig till Malmö, dags för första Röda Korset för
den här terminen, jag hade glömt vad fint och spännande jag tycker det är.




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: