ska bara

23.14 jag ska bara skriva dagbok ute i köket sen ska jag skriva ett par rader här...

00.49, det blev lite längre kökshäng än jag tänkt mig. Jag som verkligen behöver
gå upp tidigt imorgon, får la se hur det blir med den saken, skönt med helg sen!
inte bara för att jag ska vara ledig, gå på kräftskiva och någon humorshow utan
också för att jag hinner plugga och förhoppningsvis komma i fas. Ja, trots att det
satt igång på riktigt igår så ligger jag ändå redan steget efter.

Idag har jag haft en rätt bra dag. Föreläsningar, lite egen läsning, joggade,
hittade ett fint plommonträd, efter duschen åt jag för många färska dadlar och
kollade på filmen "Hur många lingon finns det i världen?".

Kan inte någon säga till mig vad jag egentligen vill bli när jag blir stor? Det känns
inte som att det är jurist, det är intressant och säkert så får man ett spännande
jobb, men var är passionen? Tänk att det ska vara så svårt att välja något som man
verkligen brinner för. Visst ett jobb är ju inte hela ens liv, men när man ändå får
välja, visst är det synd då att man inte kan välja något som verkligen känns...

nä mer om det en annan dag, nu måste jag sova.
Godnatt


Kommentarer
Bea

Oj, vad jag känner igen mig där! Alltid tråkigt lagom. Fastnar i viljan av att komma djupare, längre och mer.

2011-09-02, 01:27:21

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: