klent

Det var verkligen roligt att spela innebandy i den där lilla lilla hallen, 3 mot 3
och småmål. Tråkigt att göra det när man är förkyld bara, fick lite frossa där
ett tag...men det kan lätt bli fler gånger.

Jag borde verkligen sova nu (skriver så allt för ofta), jag lär få huvudvärk imorgon,
men jag kan inte sluta titta på den romantiska komedin. Shit, om jag hade varit
miljonär skulle verkligen en stor del av mitt liv spenderas i en säng, tittandes på
romantiska komedier och så en påse naturgodis. Just nu är det enda som är
uppfyllt att jag just tittar på en sån film. Jag är inte miljonär, har inget godis
och jag sitter på en hård trästol, lite för att markera för mig själv kanske och
komma ihåg att jag inte borde kolla, alltså tillåter jag mig inte att njuta?
Jo, men jag ska nog lägga mig och se sista biten, det är bara det att jag måste
göra ett par saker först, kolla vägbeskrivning från Göteborgs central, borsta
tänderna, PACKA?! åh.
och mitt i allt så snyftar jag lite, inte av lycka för huvudpersonernas skull, utan
för att jag själv vill ha det som dom. och vad är det närmsta jag kan komma
just nu? När snabbkommandot paus kommer på och jag flyttar min mobil
till nattduksbordet tänker jag snabbt att jag kanske inte ska stänga av den
i natt, just i natt kanske jag vill bli väckt till skillnad från vad jag tänkt de
senaste veckorna. vad klent. mycket.
svammel. Nu till uppgifterna.

ps. jag har iallafall fixat lite tidsinställda inlägg så det är fortfarande värt
ett besök här, trots att jag åker till Göteborg och går på bröllop i helgen. ds.


en gata jag i stort sett passerar dagligen på cykel.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: