Kan jag ta paus?

usch, det började i eftermiddags, långt ner i halsen kände jag en liten liten
knut, sakta tog den sig uppåt, upp till näsan, jag är förkyld, sen spred sig en
ogo känsla ut i kroppen, jag har lite ont överallt, jag ligger redan i sängen,
kroppen känns tung, eller jag ligger på madrassen, jag vill hellre att min syrra
tar sängen, för själv tycker jag att den är onödigt mjuk.

Jag skulle så gärna vilja pausa tiden. blunda, titta igen och vara någon
annanstans med friare luftvägar, hm jag blundar och skriver,
tänker.. vart skulle jag vilja vrar.. hm...
när jag tittar.. kanske på en kritvit strand, men inte stekas, nej absolut under
skuggan av en palm, med ett glas jouice, gärna med lite passionsfrukt och fler
andra smaker, inte bara apelsin...
och så en bok, vad för bok, någon rolig...
Såg förresten ett avsnitt av danska Lykke nu på svtplay, jag gillar serien
jättemycket, men skulle nog inte rekommendera någon att börja kolla
nu, säkert roligare om man sett från början (ja nu tittar jag och skriver
igen, sen 4 rader typ) hur som helst, jag önskar min dörr hade ringt lika
ofta som det gör hos henne, och så hade jag gärna kunnat ha en
lika fin lägenhet som henne. oj nu blev det som att det var den lägenheten
jag skrev om sist, men nej nej, det var ju en som finns på riktigt.

känns som att jag svamlar, det är ungefär så jag känner mig hehe,
ont i kroppen, svamlig, vill helst pausa tiden.
åh. näe. nej . Nattinatti.


bilden då jag var lite juriststudentsnobbklädd, men här var inte glasögonen
på huvudet. GODNATT!


Kommentarer
Johanna

Lykke är kul!

2011-09-29, 13:16:26
Anonym

Åh, ja visst är det!!!

2011-09-29, 13:20:10

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: