skratt morgon och kväll

Imorse gick jag som vanligt genom den långa korridoren och öppnade dörren till köket,
där möttes jag av en oförglömlig syn. På rad stod 5 korridorare och blåste i serpentiner,
de två killarna i musikalshowen var kalasklädda i kostym. Till en instrumentalversion av
"Kristina från Duvemåla" sjöng dom en grattis-på-namnsdagen-sång med hemmaskriven
text och allt, såå fantastiskt! På bordet stod en vetekrans med partyljus i.
Syynd att jag inte hade kameran med mig, men jag menar, hur skulle jag kunna veta?!
Gaalet fint gjort, det förgyllde denna dag som både började och slutade med massa skratt.

Ikväll joggade jag och kaka, sen slängde jag i mig (förresten hoppar över allt
i mitten, det var mest plugg och förläsning) lite mat innan Erika och hennes
kompis Kajsa kom så cyklade vi bort till Mejeriet där det var "Prickprick" som
det heter, första gången jag gått på stand-up, har väl känt att det inte riktigt
är min grej innan tror jag, men jag vet inte alls varför, jag gillade det verkligen!
Så go grej! Kan rekommendera prickprick för Lundabor.

Imorgon åker jag till Linköping och hälsar på Emma hela helgen, tanken var
att jag också skulle träffat kakan på söndagskvällen, men ändrade planer,
hon bor ju till och med hos mig nu! hehe...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: