gatan

det är lördag, Veronica Maggio - * i gatan. Jag var nyss ute i köket,
nynnade då på den sången.
Jag kanske ska förklara begreppet "ute i köket", eftersom jag bor på
korridor är det ju inte precis som att gå från sovrummet till köket i
en lägenhet. Man vet aldrig vad som väntar när man öppnar dörren,
det kan vara helt tomt och tyst, eller fullsmockat och skrattit, det kan
pågå diskussioner, i rummet intill kan någon titta på film.
Att "vara ute i köket" är rätt ofta ett rum dit man kan gå om man bara
vill hänga. Ofta äter man där också såklart hehe.

Idag är jag ganska förkyld. men det syns inte på bilden som är tagen
för 5 minuter sen.

Gillar suddet.

Ikväll ska jag och Erika gå på en grej på Humorfestivalen, det ska bli kul,
jag hoppas att jag kommer skratta, det är bra. Tänk att det är Lördag idag,
gahh. hela livet borde vara helg. Shit det känns som att jag måste sluta
skriva nu, jag har något slags kli i mina fingrar som att jag skulle kunna
bli hur ärlig som helst, mer ärlig än någon vill att jag ska bli, inklusive jag själv.
Som igår, det jag skrev om att vara olycklig och lycklig, eller som att jag
skulle skriva om mitt sjukaste ultimatum jag ställt till någon, naiva jag, men
det slog igenom, allt ihop med buller och bong, men jag genomförde ändå
inte vad jag ställt mitt ultimatum för. Funderingar hit och dit. Bäst att bli
lite konkretare nu och sen sluta skriva...
Idag var jag på biblioteket, jag vet inte om detta säger något om utbildningen
jag valt men jodå, juridiska biblioteket har mest öppet...



finns andra bibliotek som också har öppet men de fick inte plats på min printscreen nu,
det ena som också är öppet är LU vilket är hela universitetets bibliotek och de har inte
öppet lika länge. Jag läste boken "Handelsbolag och enkla bolag".

Nuuu ska jag sluta skriva för den här gången.
Hej.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: