framåt

Funderar på om jag ska skriva något ikväll, 23.46

Jag har funderat färdigt. 23.49, ja det ska jag! Men samtidigt som jag skriver
rullar programmet trädgårdsfredag på svtplay. Jag har gått och lagt mig, det
känns väldigt skönt att komma i säng såhär dags, jag är förkyld och har lite
ont i kroppen så jag känner verkligen att jag är på rätt plats.

Jag känner mig lite som en prinsessa när jag kryper ner i min säng, vet inte
varför riktigt, kanske det nya nattlinnet (ännu något från syrrans grejer som
egentligen skulle till second hand) och så det sjukt fluffiga täcket med nytt
påslakan. Det känns så lyxigt på något sätt. Det är som en present att lägga
sig.

Humorgrejen var kanon.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: