avsändare

23.27
Ikväll var det återigen lite dagboksklubb ute i köket. Så mysigt att tända ljus, äta,
skriva och så höra vad de andra gjort under dagen. Jag behöver försöka bli trött nu,
tänkte bara att ikväll kan jag dela med mig av vad som finns i min skickat-mapp på
mobilen, annars är jag rätt bra på att rensa både inkorgen och skickat-mappen nuförtiden.

"Hej! Jag mår bra, sitter i en tyst läsesal och funderar på om AB textils styrelse gjorde
något dumt när de bestämde att alla anställda som jobbat 30 år skulle få en guldklocka.
Kram Annika"

"Den blå lagboken är här och pengar fördes just över till ditt konto, kanske inte syns förrän
imorgon. Tack för köpet! Annika"

"Kram!!"

Toto - I wont hold you back



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: