eller hur

Det är inte konstigt att leta efter något som försvunnit.
bild, 7 augusti 2011

Jag har inte vetat vad jag ska skriva, ovanligt, men det är därför det gått ett par dagar.
Jag vet inte riktigt nu heller, så jag inledde med en rad från funktionen "anteckningar"
på min mobiltelefon, nu tänkte jag leta upp någon låt på spotify, lyssna och se om jag
kan komma på vad jag ska skriva ikväll, innan jag fäller ihop datorn, fäller ner mina
uppvikta ben och släcker nattduksbordslampan.

Melody Gardot - Baby I'm a fool. Något jag hittade nu. Inte bara Emma som skrivit en fool-låt
och jag som skrivit en fool-låt 2. Jag kom att tänka på när Emma spelade sin första gången,
jag fnissade, vi satt på pianopallen ännu en gång. Kunde konstatera dåligt försök till kärestaval,
när det resulterat i en sång, He's a fool.

Imorgon ska jag på Les Miserables på Malmö Opera. Så skönt det ska bli med helg.
Just det, en sak till. De kallade inte alla till intervju detta år, jag kallades inte, så jag missade
receptionsjobbet, trist, men vad kan jag göra? Mest tänka att då får jag tid att göra annat heh...

Det var länge sedan jag skrev någon lista på bloggen, ska nog klura lite (sova) på saken.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: