vad jag glömmer

Michael Bublé - Best of me
Ska du läsa bör du lyssna samtidigt...för att komma i samma stämning.

Det är klart och tydligt, jag kan glömma vad jag ätit till lunch, glömma vad jag just läst,
omöjligt att återberätta. Så finns det andra saker jag aldrig tycks glömma. Människor som
trängt sig på, för det måste man nästa göra när det gäller lilla musselannika. Hur jag blev sån?
Efter många kast, någon repa här någon repa där kanske, jag vet inte. Men som någon sa,
"Du är ingen öppen bok", det är sant.
Hur som helst, jag tänkte inte diskutera vem jag är, utan bara skriva att det vissa människor
tycks jag aldrig glömma. Fastetsade dyker de upp varje dag.

När låten började spelas kom jag in på såndana tankar, jag sitter egentligen och pluggar,
men det är inte många timmar kvar att kämpa med imorgon är det dags för tentamen.

Vi hörs, kram
791 punkt


Kommentarer
tintin

Det är tur att du inte glömmer människor :), men viktigare människor kommer dyka upp och ersätta dem du inte riktigt vill komma ihåg :)

2011-10-30, 11:22:55
annikasiri

puss på dig tintin!

2011-10-30, 23:39:53

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: