radio via datorn

Jag sitter bra i bussen. Datorn i knät, en stor ryggsäck på golvet, men det känns
inte jobbigt att det är trångt. Jag njuter av att jag faktiskt har hörlurar med mig
och har precis börjat lyssna på KFF - MFF, kom in i början av 2 halvlek.

Snart publiceras slutresultatet för innebandylagets första match, kan se att vi
leder efter andra halvlek med 3-2 underbart! Spännande nu!

18.44. Bandymatchen vände och slutade 7-4, Kalmar FF förlorade. Nu börjar det
känns lite i benen hehe, och Starke man på svtplay hackar, bussens internet kanske
inte är det bästa..men det handlar la om hur man ser på saker och ting...och vad man
gör åt situationen. Att säga så passar sig inte jämt .. "tänk positivt"
Men idag gör det nog det, här är en annan vinkel:
Bandylaget förlorade tyvärr, nya tag till nästa helg! Samma för Kalmar! Starke man
kan jag lika gärna kolla på när jag kommit hem, kul att ha det kvar att se fram emot.




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: