flikhets

lyssnar såklart på dagens upptäckt, Michael Bublé - Best of me.


Flikhets på böckerna men själva lagboken är rätt proper
inte många lagar den här gången...


Ikväll var jag på Prickprick, kan jag berätta för er som inte lusläst bloggen
och minns att ja, på torsdag skulle jag gå på prickprick, helt enligt planerna...
Jag, Sofia och Erika. Såhär tredje gången i livet som jag går på ståupp känner
man sig lite mer inne i det, första akten var faktiskt inte så rolig, men så kom
andra med Al Pitcher, oj oj oj .. kramp i kinderna...



Kommentarer
Johanna

Nämen var Al Pitcher i Lund?! Jag har sett honom i Malmö en gång o det var så kul! Lycka till på tentan! / Johanna

2011-10-14, 10:06:42
annikasiri

Jaa, han var verkligen rolig! Tack så mycket!!

2011-10-14, 11:25:29

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: