jag tänkte så här

Ljud man tycker om. Cykel på grus. Det visste jag att jag tyckte om.

Idag upptäckte jag att jag också gillar cykel på mjukt, gult lövhav. tyst. Det finns
flera anledningar, en var säkert att jag var påväg till Erika. Vi drack te och kollade
på kostymdrama, svtplay. Så himla skönt sätt att sluta helgen på. Ett par timmar
tidigare gick vi på långpromenad, jag stack hem, duschade, så pluggade vi någon
timma på var sitt håll och så som belöning avslutades kvällen med mysigt häng.

När jag kom hem till korridoren spenderades en liten stund i köket med dagboksklubb,
sen hade jag tänkt sova, men så kunde jag inte låta bli att kolla på det första avsnittet
av "Så mycket bättre", jag såg inte förra säsongen, men lyssnade lite på låtarna. När jag
upptäckte att Laleh skulle vara med, hon som är så mediaskygg, så kände jag att jag
verkligen vill följa det. Gillar henne. Kollar just nu. Gillar de andra med.

Här är en låt från kvällens program, (Just Lalehs låt finns inte på spotify hehe)
Eva Dahlgren - Never Again


Lite ljud jag tycker om, Tomas Ledin - Minns du Hollywood.




Kommentarer
Johanna

Åh Annika! Din blogg är så mysig du fångar det där vardagliga på ett sånt fint sätt.:) / Johanna

2011-10-31, 18:19:54
annikasiri

Tack så mycket Johanna!!

2011-11-01, 00:08:16

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: