skogen

Vilken helg, så som jag verkligen vill att det ska vara. Utomhus hela långa dagar,
vandra i skog, känna doften av den, äta utomhus, bli fysiskt trött. åoohhh.

Lördag: Jag, Magnus, Daniel, Katarina, Emma och Karin i Nationalparken Söderåsen.
Det är svårt att beskriva, nu har jag suddat flera gånger, det är svårt att göra ord av
upplevelsen skogen. Här är en bild på en av alla vackra platser...


Söndag: Jag, Johanna och Harriet åkte buss ut till Torup, en skog utanför Malmö.
Om man bor i Lund får man ta bussen till skogen, galet. Aja, ännu en solstrålande dag.
Sååå härligt. När vi kom till Malmö på hemvägen stannade vi och åt pizza.



Ikväll var det äppelpaj och glass på korridorsfikat, sen cyklade jag och Emma T & S
till ICA och handlade mat. Föresten i morse städade jag rummet, så skönt att ha det gjort.
Finns så mycket jag skulle kunna skriva, men klockan tickar... Vi hörs! Godnatt, kram.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: