helgen har bara börjat

Denna lördagseftermiddag, så mycket bättre än den förra, både frammåt och bakåt.
Ett pluspoäng på en framtida stad jag kanske kommer stadga mig i kommer helt klart
att vara om det finns ett kallbadhus. Jag ser framför mig hur jag jobbar en vecka och
avslutar den som denna gången: fredagseftermiddag med nära och kära, bastubad
med utsikt över havet. Helt underbart.

A camp - I Signed the Line
A camp - Golden teeth and silver medals (ge den en chans! refrängen är mumma)

Att känna efter och vara helt närvarande. Sprittsprångande naken, känslan är så frisk när
man kommer upp ur vattnet (9°) och kan vara ute en stund gömd mellan ljusmjukgröna
väggar, andas, sen in i den varma goa bastun igen.

(det är inte jag som fotograferat)





Förresten mamma var söt när vi kom dit, bytte om och la våra värdesaker i ett litet
värdeskåp. Jag och kaka la i mobil och plånbok, hon med, men hon la också i hennes
favoritlinjal hehe...
På kvällen åt vi på en mexikansk restaurang. Kvällen slutade lugnt i kakas säng,
där vi hängde och lagade stickade sockor, vantar m.m.

Om denna dag,  lördag, får jag väl berätta imorgon. Nu ska jag iväg till Erika.
Laga mat och kolla på film, mysigt.




Kommentarer
cookie

LJUSMJUKGRÖNA, smaka på ordet, det smakar Gott!

2011-11-03, 04:32:50

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: