brudgummens familj


Jag har ju som grundprincip att inte publicera bilder på så många andra än mig
själv. Jag vill inte publicera utan att fråga. Idag är dock ett undantag, hittade
bilden på en annan blogg så "skadan" är ju redan skedd!

Släkten spelar blås på bröllopsfesten. Här ser ni trumpetsektionen, jag är längst till
vänster hehe, synd att de största instrumenten inte kom med på bilden: Althorn,
Helikon och bastuba.

Jag är redan i sängen, sedan 21.11, med en kopp te, mycket ovanligt. Båda grejerna.
Har tänkt kolla på en film, leva miljonärslivet alltså, eller kanske något på svtplay.
Men först läsa pyttepyttepyttelite från Marknadsdomstolsavgörandet 2005:7 Bensinkartellen!



Idag på rättsfallsseminariumet diskuterades bananer och ett rättsfallet från 70-talet.
För er som inte visste: På juristprogrammet kan 1,5 timma schemalagd tid ägnas åt
att diskutera bananer, dess förpackning, marknad, mognadstid, utbytbarhet, dvs.
är bananen slut, vad köper man isället? en annan frukt? en yoghurt? en risifrutti?
bla bla bla...

första natten själv på ett par veckor. Kakan har flyttat till Malmö idag.
Nattinatti!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: