sökt jobb

I dagdrömmar om yrken kommer trädgårdsmästare upp, men inte bara, ibland
har jag tänkt på bibliotikarie. Jag älskar bibliotek så det är ganska logiskt.


Hur som helst, idag lämnade jag in en jobbansökan
till Juridicum. Jobbet innehåller några fjuttiga % i
Juridicums bibliotek tjihuu! Resten handlar om att
vara i receptionen. Bilden till vänster var med i mitt
personliga brev.

Jag tror konkurrensen är rätt hård, ca 30-40 sökande,
men om det är som det varit tidigare sökningar (hörde
av en som redan jobbar där) så kallar dom alla till intervju,
galet. Räkna med rapport!


Appropå att räkna med rapport, har jag glömt säga hur det gick med valnötterna på
fönsterbrädan? De smakar gott, mycket godare nu när de torkat lite, men jag är
förkyld så jag litar inte helt på mina smaklökar hehe...

Idag har jag gjort lasagne för andra gången i mitt liv.
Dagboksklubb i köket ikväll! När vi hade läst för varandra, så tog vi även en lite historisk
tillbakablick, 21 juli valdes ut, den natten var det så sjukt mycket åska och blixtrar. Jag har
aldrig varit med om så mycket! Det var i Småland, så om du var där så minns du nog!

Godnatt!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: