blåsten som jag gillar

Jag har upptäckt en sak, kanske skrivit förut, men jag gillar verkligen att vara ute när det
blåser (på vintern är en annan sak) men nu på hösten när det blåser i håret så känns det
så fritt! känn själv! och känslan av blåsten på kinderna är go.

Idag känns som en lång dag. Den började halv 8 då mobilalarmet ringde. Känslan just då var
att jag ville smsa Daniella och ställa in...men jag tog mig upp, cyklade ut till henne på landet,
hjälp vad vackert det var!

08.17 bild med mobilen.

Några hundra meter senare kom en å med massa dimma, magiskt. Hur som helst,
vi pluggade, sen åt vi lunch. På eftermiddagen spelade jag bandymatch, vi förlorade
med 8-3.. jag måste verkligen sluta vara så nervös inför matcherna, jag mår dåligt på
riktigt, orolig i magen flera dagar innan, det dödar glädjen. Träningarna är roligare, fast
det har jag tyckt i flera år haha...Men ja när jag blir sådär nervös vet jag inte var jag ska
ta vägen...
På kvällen bakade jag bröd, sen var vi några som spelade straffuno, ROLIGT!, kollade på
Starke man och skypade lite med Matilda, ROLIGT igen!

Oj, vad klockan går. Jag får skriva mer imorgon eller en annan dag.
Godnatt!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: