tycka, lyssna

Vi vann ikväll, med 4-0, roligt. Missa inte filmen från de två senaste matcherna
i inlägget innan.

Jag var på lite dåligt humör innan idag, anledningen var att jag kände mig kvävd
av andras åsikter, som ajg inte kan slippa höra. Det var skönt att jag inte skrev om
det innan för nu har allt landat och det känns mycket bättre... jag lider ju av
vad ska jag kalla det, inte en sjukdom, men en slags reflex att tycka tvärt om bara
för att ge människor perspektiv, eller för att det ska leda ett samtal framåt, men
det kan ju få lite roliga följer, jag kan ju stå på nästan vems sida som helst... bara
någon före uttrycker sin åsikt emot.

Nu till något annat, idag var jag på en spännande föreläsning med yrkesverksamma
jurister, det var bland annat en manlig advokat som berättade om hans karriär..
han är ett typiskt exempel på personer jag stöter på en hel del känns det som och
verkligen kommit att tycka om: han ber inte om ursäkt för sig själv, är stolt, frammåt,
rak och rolig. Framförallt uppskattar jag det första.

Finns massa mer jag skulle kunna skriva, men ajg ska upp tidigt imorgon och baka
scones, julkalendern börjar ju!!!

Godnatt


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: