två roliga

Två roliga typer som hört av sig, som jag inte pratat med på väldigt länge.
Först Johannes, som berättade att han tänkte skriva en jullåt, han undrade
om jag ville vara med. Musiken, den är långt borta! Men självklart vill jag.
Han lär skriva en låt, men tveksamt om jag kommer hinna vara med, han
bor i Skövde nu. Hur som helst roligt att höra av honom!
Så idag, om än, över socialt media, Flitte skrev att jag borde flytta hem.
Jag tyckte det var kul att prata lite med honom. Hjälp, vad mycket vi pratade
förut, han är en av mina förebilder här i livet, konstigt nog, vi lever så olika haha...



Nu har jag packat färdigt för imorgon också. Det är galet vad jag blivit
friluftig, nu äger jag till och med ett eget Trangiakök, inte riktigt enligt
mina planer men men, en investering för en lång tid framåt...
skogarna väntar kan man säga!!!

Nu ska jag bara läsa matchreferatet på bandylagets blogg, sen är det sovdags,
det var inte jag som var mest på men vi åker 06.51 imorgon haha...

Godnatt, hoppas du får en bra helg!
Kram Annika


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: