sväng hit

Det finns fördelar med att studera juridik, det är till emexpel svårt att vara för
snofsigt klädd, vilket gör att man kan ta ut svängarna. Jag brukar inte bestämma
kläder kvällen innan, men det är lättare att gå upp på morgonen om jag vet
vad jag ska ta på mig, för det är så jobbigt att stå och tänka på det på morgonen..
ikväll har jag bestämt detta: rutig kavaj



Imorgon har jag inga föreläsningar, eftersom vi har dugga på tisdag. Innan
jag förstod att dugga var något annat än tenta var det typ bara ett fult ord
jag bestämt mig för att absolut inte använda.
Hur som helst, imorgon ska jag repetera alla föreläsningar tänkte jag.
Sen på kvällen blir det bandyträning som vanligt.

Idag har jag gjort lunchlådor med fläskfile, första gången!! Det blev gott!
Och på kvällen fikade jag, Madde, Malin och Sofia hos Erika. Glögg!!!!
Sen tänkte jag gå ut och gå, men det blåste så mycket att jag inte vågade.

Nattinatti.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: