skön vinst

Det kanske inte verkar som att jag är "matt" när jag fortfarande är uppe,
klockan är nu 01.20. Men där finns något ologiskt: trött och klarvaken
på samma gång, ingen bra kombination, kanske fortfarande lite stissig från
matchen, VI VANN!!! 6-3, första segern för säsongen, stört skönt!

När jag väl kom hem (runt 24.00) stegade jag rakt in köket, där brajtan
var, såklart, bara han som lagar mat vid den tiden. Jag åt flingor, pratade
lite jurdik (han har bara sitt examensarbete kvar), sen drog jag mig mot
rummet.

Imorgon är det äntligen fredag, har trott att det varit fredag i typ 3 dagar nu,
men äntligen!!
Jag ska bara komma upp ur sängen, "överleva" föreläsningen/övningen,
sedan plugga pytte, hem, sy upp mina vandringsbyxor, handla lite, sova och så
på lördag mot vandring i Österlen. Men jag skriver innan dess, så vi hörs!

Nu, sovtajm i allra högsta grad, får la se hur det blir med snoozandet imorgon.
Godnatt där ute.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: