första

Första julklappen för i år har jag nu köpt. En liten sak till mamma.
Jag har lyckats skriva ihop en lång önskelista, trodde jag inte, men det
var inte så svårt att komma på faktiskt...här är ett par exempel:
- glasögonfordral
- Pukka-te
- termos-kopp
- vandringsstrumpor
- presentkort

Idag fick jag ett sug i magen efter att åka till ett varmt ställe med turkost hav,
till en strand...
...okej nu har jag googlat strand och typ standsäng, parasoll i en halvtimma,
tanken väcktes vid lunchen när Sofia pratade om hennes indienresa...jag har
bara gjort en solochbadsemester utomlands, åh så härligt det hade varit ligga
på en strand under ett parasoll, läsa en bok, ett par dagar..ska försöka drömma
om det inatt!!

Bäst att försöka somna med en gång.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: