bakåt och framåt

Torsdag: Vi hade inga föreläsningar så efter 8 h intensivtplugg (minus 1 h lunch)
cyklade jag och Erika i mörkret ut till Lomma för första gången, för att titta på havet. 
Vi yrande runt lite i Lomma, hittade en del stora dammar, men vägen ner till havet var
"stängd" med väggrindar. Det började bli rätt kallt så det var skönt att cykla hem,
väderbitna och hungriga helt enligt planen åt vi ärtsoppa och sen gjorde vi pannkakor,
vi hade tänkt kolla på Mia och Klara men tiden rann iväg, så det hanns inte med.

Fredagen: en fix dag, städade, tvättade, härligt! Sen kollade jag på Hairspray med
några på korren.

Lördag: 11.37 än, jag har bakat bröd. Nu kollar jag på bilder från när jag och Emma
var i Tanzania,  sjukt mycket bilder. Snart kommer Emma, hon ska vara här hela helgen,
bandymatch om ett par timmar.

God förmiddag!




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: