tummarna

i en övergiven flyttlåda från 90-talet med bilder från en annan tid på
Larran, brev på tyska, solglasögon, en damtidning och mycket annat
hittade jag flera CD-skivor. Bland annat två med Spice Girls vilket
gjorde mig glad. Jag hittade även en U2-skiva, de har alltid kännts
så platta, men när jag lyssnar på denna låten så blir jag nästan lite
putt för att ingen tvingat på mig U2.

U2 - Stuck in a moment you can't get out of

Ännu en dag har gått då jag förträngt vad jag gör egentligen, jag pluggar
juridik, jag har inte lov!!! den sköna påsken gav mig verkligen mersmak
och jag längtar så till sommaren.
Jag är bra på att tänka på vad jag ska göra men dålig på att göra just nu.
Ikväll var vi ett gäng från klassen som grillade trots regnet. vi hade ju
bestämt oss, så jag höll ett paraply över grillen och Erika vände på köttet.

Håll gärna tummarna för att jag ska vakna imorgon och inte längre
tro att jag har lov. Ska jag hålla tummarna för något?

nattinatti.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: