tror du jag blir klar?

detta skrev jag igårkväll typ 18.00 men då gick det inte att publicera inlägget,
så här komemr det, lite försenat tyvärr. ikväll kan jag ju kommentera hur det gick.

Tomas Andersson Wij - Där får jag andas ut

jag har haft en fantastisk helg, nu sitter jag och ställer mig frågan
om jag kommer bli klar med min uppsats ikväll. istället för att börja
har jag varit köket, spelat gitarr och sjungit "Där får jag andas ut"
och nu bloggar jag istället och om 1 h är det korridorsfika,
så jag är mycket osäker.

 


Helgens resultat från Lundaloppet gjorde mig glad. Jag sprang 1 mil
på 48 min 34 sek. Efteråt grillade vi sedan spelade vi ett spel som
var länge sen, fyra omgångar som jag kallar det. ni vet:
1. förklara orden 2. bara säga ett ord 3. charader 4. bara grimasera.

en låt till, Veronica Maggio - Snälla bli min fiin.

apmycket skratt på leken, det är verkligen underhållande när man
kan gissa rätt på stearin, socialliberalism, Håkan Juholt bara genom
att någon gör en grimas.

idag har solen lyst och oavsett var jag satt, oavsätt att där jag satt,
mitt på jobbet, mitt i en solstol, blunda, kisa mot solen, mitt i allt,
så kan jag inte greppa hur bra jag har det. och ändå inte alltid så
nöjd som då. konstigt ju. Konstigt att helgen får det att kittlas i
magen, i armarna i benen i huvudet. och en annan dag undrar jag
hur stenarna tog sig in i kroppen. men den här helgen har hur som
helst kittlats på ett fint sätt.

sista sången.. Ulrik - En vanlig dag

Hoppas din helg också har kittlats, inte på ett paniksätt utan sådär
skrattande och rullande med en blå himmel upptill. helt och hållet.

Jag skriver kanske rapporterar hur det gick med uppsatsen om ett
par timmar. Kram och hej lingonpastej.

 


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: