puh

dagarna går alldels för fort, två dagar i rad nu med plugg från morgon till kväll.
sakta men säkert går det framåt.


Matilda var ju här i helgen. Mysigt trots att vädret inte var det bästa.
Vi åt frukost i parken, gick på stan, bio, snackade, såg på Eurovision..
ja lagade lite mat och sådär. Det var roligt!!!

idag hade vi ett seminarium som jag nästan var påväg att strunta i
(inte mycket som är obligatoriskt) för jag behövde verkligen plugga
på annat, men jag gick, och det var verkligen intressant, handlade
om könsdiskriminerande reklam. det är under sådana seminarium
som man ändå känner ett pirr i magen och att man valt rätt...
det gör man inte alltid kan jag säga, det var mer av det förra terminen,
kanske jag ska jobba på något departement iallafall och vara med och
stifta lagar där man kan påverka...

aja, nu måste jag sova. tråk.
Godnatt, 791.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: