people like us

Deportees - People like us
Tomas Andersson Wij - En hel värld inom mig


Jag har ett par saker jag tänkt skriva om ikväll.

Det ser knappt ut som jag men såhär ser jag ut ibland.
En liten påminnelse om vem det är som skriver egentligen.

Hur som helst, 2 saker eller kanske 3 saker tänkte jag på.
1. skulle vilja beskriva en skön känsla jag haft ikväll.
det är svårt bara, förstärkande ord säger inte så mycket.
Långt inifrån kom en skön känsla när jag slog mig ner i
skinnsoffan i det gemensamma tv-rummet. Mjukisbuxor,
det har jag sällan på mig. Forma handen till en skål,
i skålen la jag pumpafrön. små nypor med den andra handen
och så till munnen. Dörren öppen ut till köket. Småprat,
nyduschad efter en joggingtur. (inte förkyld längre).
En sak lovade jag mig själv förresten när jag var ute och sprang,
i sommar ska jag verkligen anstränga mig för att vara där jag är.
Det kanske låter konstigt, men jag är expert på att se fram emot
saker och ha siktet inställt, men det missar jag mycket på tror jag.
I sommar ska jag försöka att vara där jag är. Om jag har en timma
så ska jag leva den timman där jag är. Om jag ser havet så ska
jag titta på det där och då. Om jag träffar någon så ska jag se
personen och försöka se vem det är, detaljer.

Jag hade tänkt skriva om lite annat, men det tror jag att jag får vänta
med för jag tänker att du ska orka läsa mina inlägg hehe...

Låtarna är fina. och dom lyssnade jag på när jag joggade. tankar.
Godnatt sen!


Kommentarer
Bea

Superrätt! Jag orkade precis läsa, för nu är jag jättetrött. Men jag gillar att läsa om ditt liv och minnas lite av reptildelen samtidigt. Svingo återupptäckning av din fia blogg! Tack Annika från Bea

2011-05-28, 12:45:52
annikasiri

Hej Bea! haha var kul att det var lagom långt...

jag skulle gärna läsa lite om ditt liv med, du är ju ute på stora äventyr! Men du bloggar inte vad jag vet? Eller? Kram Annika!

2011-05-28, 15:39:20

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: