opepp

det skulle egentligen kunna gå att hitta minst lika många bra saker som dåliga
men är är ett par dåliga, jag är opepp för att...
jag mår lite halvt illa
jeansen är plötsligt sjukt obekväma fast det är stretch
jag har ont i ryggen?!? har jag typ aldrig haft
lingonveckan började idag?! det brukar ju gå 4 månader mellan för min del
och nu endast exakt 1 månad
kungen ljuger, jag bara önskar att han inte hade behövt göra det utan kunnat
säga rakt ut "det finns inte en chans att jag finns på några sådana bilder"
istället pratar han om strippklubbar som ett vitt begrepp och fokuserar på
sättet informationen kommit fram.. tänk om han varit helt oskyldig vad fanns
det då att säga? Rätt och slätt, jag är oskyldig och känner mig kränkt!!
jag kan inte koncentrera mig på att göra extentor..

Ungefär såhär känns det. (2010.12.15)



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: