listor

jag gillar listor.
Tommy Körberg - Stad i ljus

på senaste tiden har jag ju publicerat nya punkter på min framtida kärlek.
jag har inga problem att komma på nya. nu skulle jag kunna lägga till att
den måste vilja eller iallafall gå med på att om vi får en son ska han heta
Bertil, det har jag velat länge!
Idag fick jag anledning att tänka på det namnet, för idag träffade jag och
Kaka Bertil (pappas bror) och Marianne. De bjöd oss på fika på Mormors
bageri, så fina. Det är det här med att starka ord inte hjälper alltid för att
förklara, jag skulle vilja träffa dom mer helt enkelt kan man säga!!

Men hur som helst det var en annan lista jag tänkte skriva om nu, tog lite
paus och skrev vad jag ska göra 2 juni (dagen efter tentan jippiiii) i min
att-göra-lista-bok. Tänker inte skriva alla punkterna men här här några..
- dansa framför spegeln.
- lämna tillbaka böcker på biblioteket
- tvätta
- packa för kusinträff
- packa för Oskarshamn
- ringa Stina

Godnatt senare, tjenare!





Kommentarer
Bea

Hälsa Stina tack! :)

2011-05-30, 03:57:38

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: