konstig dag

natten till idag drömde jag att jag hade en rooolig ballong i ett snöre,
om man sprang och hoppade upp i luften så flög man ett par meter fram
i luften det var kanonkul. Jag blev dock förvånad av att se två stycken
tillsammans igen i en öppen sportbil.

konstig dag idag, jag har pluggat, ja, men inte så mycket som jag egentligen
vill, har jobbat litegrann också, det var riktigt skönt att cykla dit.
har som sagt inte rört på mig så mycket den senaste tiden.
tanken var plugg när jag kom hem igen, blev litegrann, förutom det har jag
gjort följande:

köpt en systemkamera, jag bara gjorde det helt enkelt. för en gångs skull
ska inte hela skattevinsten sparas utan jag ville köpa något roligt.
sedan har jag gått ut till köket, eller det gemensamma tv-rummet för att
hitta någon dvdfilm att slappkolla på nu innan jag somnar, jag hittade typ
Lilla Jönssonligan, någon Tintin-film och så en reklamfilm om Hästens sängar,
resten var VHS och sånna kan jag inte spela på datorn.
Det blev Jönssonligan, så nu har jag varit och köpt godis, så ska jag la drömma
mig tillbaka lite, glömma mig bort och tja sen sova.

Godnatt på dig sen.


Kommentarer
Bea

Kul med ny kamera! Väntar mig att se massa fina bilder här nu då! :D Njut av godiset! Hoppas det var löst för sånt har jag inte tillgång till...:P

2011-06-02, 03:17:59

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: