kommentar

på en blogg fanns Azerbaijans bidrag upplagt, och jag tänkte bara en sak
när jag såg videon, inspirationen från den ger inget annat än dåliga moves
framför spegeln när man vill rocka.. inte bra. lägger alltså inte upp den här...

kanske istället kan välja ut en bra inspirerande låt...

det blir kanske mer en skön kvällslåt..Salem Al Fakir - All day love inte kul att
läsa att han hade sambo, det hade gärna fått vara jag istället haha...

här om kvällen snackade vi krav eller så kallade listor i köket...jag berättade om
min långa lista.. ibland är det som att jag lägger till något varje dag.. jag tror dock
den rivs om jag hittar rätt en dag... men just nu har jag en lång lista med alla möjliga
lustiga punkter inte bara "snäll, omtänksam" utan t.ex.
- gilla Let's Dance (men inte hur som helst, utan på samma sätt som jag)
- vara medlem i svenska naturskyddsföreningen..vara det sen tidigare oberoende av mig.
- sen det där med.. (tror jag skrivit denna punkten, den dagen jag kom på den...inspirerad
av vad jag såg)... min framtida ska trots att det varit en mörk och regnig dag, vissla på cykeln
påväg hem med två barn i cykelvagnen där bak...

kanske skulle börja med dagens punkt på listan också, inte bara blogginläggslåt.
Får kanske sova på den saken.
förresten biljetter är bokade för musikal i oktober med korren, hah,
tydligen tvunget att boka nu, galet.

Godnatt!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: