gillar du mössan?

Jag sitter på juridicum och väntar på Tora, vi ska förbereda oss inför
ett rättegångsspel, fila på plädering m.m.

Igår ringde Joakim. så det var därför jag inte skrev längre.
det är rätt mysigt väder utanför, det ligger lite regn i luften
fast det regnar inte, lite motsägelsefull mening egentligen.

Planerna för dagen är dessa: förbereda rättegångsspelet,
gå på rättsfallsseminarium, gå asylutbildning med Röda Korset.



Nej jag har den inte på mig på juridicum, det känns inte passande.
Bilden är från valborg då jag var ute i skogen och det var kallt.
Det känns heller inte passande att snyta sig i tysta läsesalen,
men det måste jag göra ändå var tionde minut.

Ha en fin torsdag!
Kram Annika


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: